Saturday, May 14, 2011

Perang Dunia Ke 3 - WW III telah dirancang.



POLEMIK !     
Segalanya telah dirancang dengan rapi, beberapa siri penyebab (provokasi) pun telah diatur dengan jayanya.  Semua manusia terpaksa memikul beban yang dipaksakan ke atas mereka.  Memang benar, fitnah demi fitnah dibangunkan dengan sengaja untuk membolehkan mereka (THH) menguasai muka bumi ini. 


Bilakah ia akan dilaksanakan? Bila ia akan berlaku? Masanya tentu tidak terlalu jauh. Sudahkah kita bersedia? Siapa pula musuh kita ketika itu?  Singapura?  Indonesia? atau..... huruhara dalaman .. !



http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
Three World Wars
One message that Albert Pike received from his "spirit guide," :
terjemahan:
Perang Dunia Pertama: agar Illuminati dapat menggulingkan kekuasaan Tzar di Rusia dan merubah negara tersebut menjadi kubu Komunisme-Atheistik. Perselisihan-perselisihan antara Kekaisaran Inggris dan Jerman yang digerakkan oleh para Agentur Illuminati dihidupkan untuk menimbulkan perang ini. Setelah perang selesai, Komunisme dibangun dan digunakan untuk menghancurkan pemerintahan-pemerintahan lainnya serta untuk memperlemah agama-agama.

Perang Dunia Kedua: dihasut dengan memanfaatkan perselisihan-perselisihan yang terjadi antara Politik Fasis dengan Zionis. Dengan peperangan ini maka ia akan menghancurkan Naziisme dan kekuatan Politik Zionis akan meningkat dan semakin kuat, dengan demikian negara Israel yang berdaulat dapat didirikan di Palestin. Selama berlangsungnya perang dunia kedua, kekuatan Komunisme Internasional dibangunkan sampai kekuatannya sebanding dengan kekuatan umat Kristian. Pada tahap ini ia ditahan serta diawasi sehingga diperlukan dalam pergolakan akhir masyarakat.

Perang Dunia Ketiga: dihasut dengan memanfaatkan perselisihan-perselisihan antara Politik Zionis dengan Para Pemimpin Dunia Islam yang digerakkan oleh para agentur Illuminati. Peperangan diarahkan sedemikian rupa dengan mengadu-domba Islam dengan Politik Zionis (termasuk Negara Israel) yang akan saling menghancurkan, sementara pada waktu yang bersamaan negara-negara lainnya, dipecah-belah untuk saling bertentangan satu-sama lain dalam masalah ini, mereka akan dipaksa untuk berperang sampai kepada sebuah keadaan keleletihan yang merata baik secara fizikal, mental, spiritual maupun ekonomi.


Pike lahir pada tarikh 29 Disember, 1809 di Boston, belajar di Harvard, kemudian menjabat jawatan sebagai Brigadier Jeneral di Angkatan Darat Gabungan. Selepas Perang Saudara, Pike didapatibersalah atas pengkhianatan dan dipenjara, hanya untuk di bebaskan dengan menyertai Freemason dan Presiden  Andrew  Johnson  pada  tarikh  22  Mei 1866, bertemu  dengan  dia  keesokan  harinya  di  Rumah  Putih.  Pada tarikh 20 Jun 1867, pejabat Scottish Scotland  diberikan kepada Johnson , dan dia kemudian pergi ke Boston untuk mendedikasikan Candi Masonik. Hanya satu monumen untuk  seorang  jeneral  Gabungan  di  Washington,  DC ditubuhkan  untuk  menghormati Pike, dan ia boleh didapati antara  Jabatan  Tenaga  Kerja  dan  bangunan BangunanKota, antara 3 dan 4 Streets, pada D Street, NW. Pike adalah seorang genius, mampu membaca dan menulis dalam 16 bahasa yang berbeza. Gelaran ke-33 Mason, dia adalah salah satu pengasas, dan ketua "Ancient Accepted Scottish Rite of Freemasonry" , menjadi Commander Grand Amerika Utara Freemasonry 1859-1891. Pada tahun 1869,dia adalah seorang pemimpin utama di Knights of the Ku Klux Klan. Pada 1871, beliau menulis 861 halaman buku pegangan Masonik yang dikenali  sebagai  Morals and  Dogma  Kuno  dan  Diterima  Scottish Freemasonry.


One World Order
Pada tahun 1859, Albert Pike, yang terpesona dengan idea satu kerajaan dunia 
(One World Order), dipilih untuk menyelaras kegiatan Illuminati di Amerika Syarikat. Beliau berkata mereka perlu untuk membuat sebuah parti politik yang akan menjaga dunia pertempuran, sehingga mereka boleh membawa keamanan. Pike mengatakan akan melakukan “with tongue and pen, with all our open and secret influences, with the purse, and if need be, with the sword…”
 

No comments:

Post a Comment